Ügyintézés

Written by  2019.06.12.

Tisztelt Állampolgár, Kerületi Lakos, Intézmények!

 

 

Budapest Főváros XVIII. kerület Pestszentlőrinc-Pestszentimrei Polgármesteri Hivatal

Cím: 1184 Budapest Üllői út 400.
Postacím: 1675 Bp., Pf. 49.

A polgármesteri hivatalban 2020. szeptember 7-től anyakönyvi, birtokvédelmi, állattartási, hagyatéki és adóügyekben kizárólag telefonon, vagy  elektronikus úton előre egyeztetett időpontban lesz ügyfélfogadás az Üllői út 400. szám alatti ügyfélszolgálati helyiségben.

Bejelentkezés telefonon: 06 -1-296-1300, 06-1-296-1400

Bejelentkezés elektronikus úton: https://www.bp18.hu/polgarmesteri-hivatal/idopontfoglalas

Kereskedelmi, szálláshely-szolgáltatói, ipari tevékenységekkel kapcsolatos ügyek intézése kizárólag elektronikus úton lehetséges: ügyfélkapun, vagy az This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. címen keresztül.

A hivatal épületében kötelező az arcmaszk szabályos (orr és száj eltakarása) viselése és belépéskor a kézfertőtlenítés!

A járványveszély miatt kérünk mindenkit, hogy amennyiben lehetséges, éljenek az elektronikus ügyintézés lehetőségével. Az online intézhető ügyekről az alábbi weboldalunkon tájékozódhat:

https://www.bp18.hu/polgarmesteri-hivatal/elektronikus-ugyintezes

Szociális, lakás és egyéb ügyekben a hagyományos, papíralapú ügyintézésre az alábbi módokon van lehetőség (kérelmek, beadványok, hiánypótlások, bejelentések beadása)

  • postai úton: 1675 Budapest, Pf. 49
  • polgármesteri hivatal 1184 Budapest, Üllői út 400. és 1188 Budapest Nemes utca 16. szám alatti épületeinek ügyfélszolgálati bejáratánál elhelyezett ládákba be lehet dobni
  • beszkennelve/befotózva az This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. címre el lehet küldeni

A szükséges űrlapokat, kitöltési útmutatókat a Nyomtatványok menüpont alatt találják meg.

Amennyiben elektronikus levelet szeretne munkatársainknak küldeni, és nem ismeri az illetékes munkatárs elérhetőségét, kérjük, az This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. e-mailcímre küldje el kérdését.

A pestszentimrei ügyfélszolgálatra (Nemes utca 16.) kizárólag hagyatéki ügyek intézéséhez lehet időpontot foglalni.

Telefon: 06-1-297-5619

A Főépítészi osztályon a veszélyhelyzet megszűnésével összefüggő átmeneti szabályokról és a járványügyi készültségről szóló 2020. évi LVIII. törvény értelmében 2020. december 31-ig az alábbi eljárásokat kizárólag elektronikus úton lehet lefolytatni:

-          főépítészi konzultáció és szakmai tájékoztatás

-          településképi bejelentési eljárás

-          településképi véleményezési eljárás

-          tervtanácsi véleményezési eljárás

A hivatalos elektronikus ügyintézést kizárólag hitelesített elektronikus úton (ÉTDR vagy Hivatali kapu alkalmazásával) folytatható le, azonban informális előzetes tájékoztatásra és egyeztetésre lehetőség van telefonon és e-mail útján a továbbiakban is.

A tervdokumentáció feltöltésével járó eljárások esetében javasoljuk az ÉTDR alkalmazás használatát.

A személyes egyeztetéshez előzetes időpontfoglalás szükséges a 06-(1)-296-1439-es telefonszámon.

 

 

 

Tájékoztatás, információkérés

Telefon: 296-1300, 296-1400

E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

Elektronikus ügyintézés

Elektronikus ügyintézéshez kattintson ide!

Elektronikus ügyintézéshez tájékoztatót az E-tájékoztató pontban talál.

 

Amennyiben rendelkezik ügyfélkapuval, ügyeit elektronikus úton is elindíthatja.

A polgármesteri hivatal KRID száma: 105147958

Az elektronikusan intézhető ügyekhez a tájékoztatót az alábbi helyen találja:

https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap nyitolap.

 

 

 

 

 

Hír naptár

« September 2020 »
Mon Tue Wed Thu Fri Sat Sun
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Csatlakozz közösségünkhöz